lördag 6 juni 2009

Veckans IRRO!


Jag är irriterad på:
Att inte bli meddelad med en NOTE när min affär plötsligt försvinner i SS
Mansgriseri på alla plan i SL
Sura elaka avatarer
Personer som tror sig vara mer än andra
Påven och små Påvar
VI och Dom attityder
Det finns nån sorts sår här, det kom med SS 2 s nedläggande och jag kan inte göra mycket åt det, hur mkt jag än vill ..
Var ska vi mötas?
I de svenska simmarna så klart?

Men eftersom vi alla är vuxna, Inkännande ,Empatiska personer är det verkligen upp till oss att försöka göra det.
Tystnad löser inget ..inget alls.
Så gör ett försök och tänk på vad du säger även i SL.
Tänk framförallt på HUR du säger det.
Jag ropar från alla tak att du kan ha DIN åsikt, det betyder inte att jag håller med
Vi har alla passerat sandlådan? Eller hur ?
Låt oss förbli vuxna även om det är trist och gör ont.


Zigga/ stackars EM har inget med detta att göra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar