tisdag 17 februari 2009

Welcome to ZE design blog/välkommen

Welcome to the ZE design blogg.This is about fashion in SL. Mostly about our fashion and the things we create and sell in our shops.

Välkommen till ZE design bloggen!
I huvudsak kommer den att vara en blogg för ZE design.
Således en totalt komersiell blogg
ZE design består av två personer,Emarald Harvey som tar alla vackra bilder samt gör
de flesta mönster och övriga texturer vi andvänder.
Zigadena Gabardini gör resten,nej det är en sanning med modifikation
Vi gör det mesta tillsammans
Vi är även sedan ett år tillbaka ett par i Second Life
Vi gör och tycker om "Secondlife-anpassat mode",i mycket högre grad än "real life casual".
Varför anspassa kläder i SL så de ser ut som kläder i RL....det är inte något som tilltalar min fantasi i alla fall(I själva verket tycker jag det är dötrist:) )

Inte heller vill jag bara skapa kläder inom ett speciellt "fack"
I SL kan vi kan flyga,vi kan ha låååångsamma fallande, virvlande släp på våra balklänningar,vi kan ha vingar,tiara,eller vara en katt om du så önskar... så varför begränsa sig ?Gillar du detsamma som vi kanske du återvänder till den här bloggen
(Den kommer attt vara tvåspråkig/Svensk/Engelsk i alla fall de flesta inläggen)
Eftersom jag även gör mycket annat I Sl än tillverkar kläder,kommer jag säkert inte att kunna "hålla" mej ifrån kommentarer om ditten och datten i alla fall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar