tisdag 13 oktober 2009

Muminmammans hjärtespalt


Är allt offentligt?
Eller finns det forfarande trots bloggande och Sl liv en privat sfär ?
En sfär man delar med de närmaste SL/RL vännerna i privat Im eller samtal(ofta skype)
Mår alla bra av att ha allt offentligt?
Jag gör det inte.
Skulle aldrig falla mig in att berätta här om gräl jag haft med min partner ....................................
Eller ännu värre sätta ut det samtalet från chatt i bloggen.Men vi har en parrelation.Och i är vi... du kanske tycker på annat sätt.
Ibland krockar folk här, en del upptäcker att gamla sk vänner egentligen är knäppskallar,andra har det värre och utsätts för ren stalking........Det sistnämnda tycker jag på grund av gärningens ondskefullhet att det gott kan läggas ut på varenda blogg....kanske ..eller?
Men det mest privata, som inte rör sånt, kanske ibland är bäst att hållas , ja just privat.
För mej.Vad tycker du?

(vill du besöka Muminland ? Klicka på Caminantes excellenta reseblogg här i listan,inlägget från idag Django resort)
--

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar